29 квітня 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Порядок реєстрації
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
  • Відкриті дані
  • Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Виборець має знати!
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Зайнятість населення
  • Громадська рада при РДА
  • Управління юстиції
  • Децентралізація влади
  • РДА звітує
  • Центр надання адмін послуг
  • Правове забезпечення
  • Казначейська служба інформує
  • Ресурсний центр громад
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Мобілізація
  • Допомога армії
  • Демобілізація
  • Контрактна армія
  • Електронне звернення
  • АРХІВ НОВИН

    « Квітень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    П'ятниця, 07 серпня 2015 08:24

    Основні функції

    ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ

    ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ

    Горохівська районна державна адміністрація є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території Горохівського району, а також реалізує повноваження, делеговані їй Горохівською районною радою.

    Правовий статус Горохівської райдержадміністрації встановлюється Конституцією України, Законом України “Про місцеві державні адміністрації” та іншими законами України.

    Районна державна адміністрація у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України “Про місцеві державні адміністрації” та іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, обласної державної адміністрації та Регламентом Горохівської районної державної адміністрації.

    Районна державна адміністрація в межах району забезпечує:

    1) виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня;

    2) законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян;

    3) виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони довкілля;

    4) підготовку та виконання відповідних бюджетів;

    5) звіт про виконання відповідних бюджетів та програм;

    6) взаємодію з органами місцевого самоврядування;

    7) реалізацію інших наданих державою, а також делегованих Іваничівською районною радою повноважень.

    НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ

    Організацію повноважень та порядок діяльності районної державної адміністрації визначають:

    1. Конституція України від 28.06.1996 р. (ст.118, 119):

    Стаття 118. Виконавчу владу в областях і районах, містах Києві та Севастополі здійснюють місцеві державні адміністрації.

    Особливості здійснення виконавчої влади у містах Києві та Севастополі визначаються окремими законами України.

    Склад місцевих державних адміністрацій формують голови місцевих державних адміністрацій.

    Голови місцевих державних адміністрацій призначаються на посаду і звільняються з посади Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України.

    Голови місцевих державних адміністрацій при здійсненні своїх повноважень відповідальні перед Президентом України і Кабінетом Міністрів України, підзвітні та підконтрольні органам виконавчої влади вищого рівня.

    Місцеві державні адміністрації підзвітні і підконтрольні радам у частині повноважень, делегованих їм відповідними районними чи обласними радами.

    Місцеві державні адміністрації підзвітні і підконтрольні органам виконавчої влади вищого рівня.

    Рішення голів місцевих державних адміністрацій, що суперечать Конституції та законам України, іншим актам законодавства України, можуть бути відповідно до закону скасовані Президентом України, або головою місцевої державної адміністрації вищого рівня.

    Обласна чи районна рада може висловити недовіру голові відповідної місцевої державної адміністрації, на підставі чого Президент України приймає рішення і дає обґрунтовану відповідь.

    Якщо недовіру голові районної чи обласної державної адміністрації висловили дві третини депутатів від складу відповідної ради, Президент України приймає рішення про відставку голови місцевої державної адміністрації.

    Стаття 119. Місцеві державні адміністрації на відповідній території забезпечують:

    1) виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади;

    2) законність і правопорядок; додержання прав і свобод громадян;

    3) виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони довкілля, а в місцях компактного проживання корінних народів і національних меншин - також програм їх національно-культурного розвитку;

    4) підготовку та виконання відповідних обласних і районних бюджетів;

    5) звіт про виконання відповідних бюджетів та програм;

    6) взаємодію з органами місцевого самоврядування;

    7) реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.

    2. Закон України “Про місцеві державні адміністрації” від 09.04.1999 року.

    3. Регламент районної державної адміністрації, затверджений розпорядженням голови Горохівської райдержадміністрації від 28.10.2013 р. № 443 зі змінами, внесеними розпорядженням голови райдержадміністрації від 24.01.2014 р. № 21

    Переглядів 960 Останнє редагування П'ятниця, 07 серпня 2015 08:32
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Горохівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Горохівській райдержадміністрації.
    Адреса: 45700, м. Горохів, вул. Шевченка, 17, тел. (03379) 2-15-02, факс 2-11-52, E-mail: info@goradm.gov.ua
    © 2014 goradm.gov.ua