18 липня 2019 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
  • Відкриті дані
  • Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Виборець має знати!
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Зайнятість населення
  • Громадська рада при РДА
  • Управління юстиції
  • РДА звітує
  • Центр надання адмін послуг
  • Правове забезпечення
  • Казначейська служба інформує
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Допомога армії
  • Контрактна армія
  • Електронне звернення
  • Протидія домашньому насильству
  • АРХІВ НОВИН

    « Липень 2019 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        
    Середа, 30 травня 2012 08:24

    Структура

    Додаток 2

                                                                             до розпорядження 

                                                                            голови райдержадміністрації  

                                                                                  22.01.2019 №13

    СТРУКТУРА

    апарату районної державної адміністрації

    Голова                                      - 1 штатна одиниця

    Перший заступник голови     - 1 штатна одиниця

    Заступник голови                    - 1 штатна одиниця

    Керівник апарату                    - 1 штатна одиниця

    Відділ документообігу та контролю  - 3  штатних одиниці,  у тому числі:

    Начальник відділу                    - 1

    Головний спеціаліст                - 1

    Спеціаліст                                 - 1

    Відділ аналітичної, організаційної  роботи та планування - 3 штатних одиниці,  у тому числі:

    Заступник керівника апарату -

    начальник відділу                   - 1

    Головний спеціаліст               - 1

    Провідний спеціаліст            - 1

    Відділ управління персоналом - 3 штатних одиниці, у тому числі:

    Начальник відділу                   - 1

    Головний спеціаліст               - 1

    Прибиральник службових приміщень  - 1

    Відділ з питань юридичного забезпечення, запобігання, виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними органами  - 3 штатні одиниці,

    у тому числі:

    Начальник відділу                   - 1

    Головний спеціаліст                - 2

    Відділ фінансово-господарського забезпечення - 3 штатних одиниці, у тому числі:

    Начальник відділу-головний бухгалтер  - 1

    Головний спеціаліст               - 1

    Водій                                       -  1

    Відділ ведення Державного реєстру виборців  - 3 штатні одиниці, у тому числі:

    Начальник відділу                  - 1

    Головний спеціаліст               - 2

    Головний спеціаліст з питань оборонної та мобілізаційної роботи – 1 штатна одиниця

    Головний спеціаліст з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту – 1 штатна одиниця

    Головний спеціаліст по роботі із зверненнями громадян – 1 штатна одиниця

    Відділ  з питань внутрішньої політики, інформаційної діяльності та технологій  апарату райдержадміністрації – 4 штатні одиниці, у тому числі:

    Начальник відділу                  - 1

    Головний спеціаліст               - 2

    Секретар керівника                - 1

    Переглядів 7380 Останнє редагування Понеділок, 13 травня 2019 10:57
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Горохівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Горохівській райдержадміністрації.
    Адреса: 45700, м. Горохів, вул. Шевченка, 17, тел. (03379) 2-15-02, факс 2-11-52, E-mail: info@goradm.gov.ua
    © 2014 goradm.gov.ua