17 листопада 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
  • Відкриті дані
  • Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Виборець має знати!
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Зайнятість населення
  • Громадська рада при РДА
  • Управління юстиції
  • РДА звітує
  • Центр надання адмін послуг
  • Правове забезпечення
  • Казначейська служба інформує
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Допомога армії
  • Контрактна армія
  • Електронне звернення
  • АРХІВ НОВИН

    « Листопад 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

    Уявіть собі ситуацію, при якій об’єднана територіальна громада за кошти свого бюджету створює Центр надання адміністративних послуг, закуповує обладнання, програмне забезпечення, навчає фахівців, платить їм заробітну плату, а велика частина доходів за надані послуги таким ЦНАПом зараховується до районного бюджету. І годі шукати в такій ситуації логіки, бо її немає, як і немає безвихідних ситуацій.

    Данило Молчанов, експерт Програми USAID ЛЕВ, розробив корисну презентацію "Особливості створення центрів надання адміністративних послуг в об'єднаних територіальних громадах", яка має допомогти органам місцевого самоврядування визначитися щодо необхідності створення ЦНАПУ, організувати його роботу з максимальною ефективністю, залучити до надання послуг сільських старост тощо.

    Сьогодні, 21 червня, комісія при Мінрегіоні розгляне ще 143заявки від об’єднаних громад на інфраструктурні проекти, які будуть реалізовані за рахунок державної субвенції. Загальна сума реалізації цих проектів становить більше 100 млн грн.

    Сьогодні, до прийняття Парламентом змін до Конституції України в частині децентралізації, головна увагав уряді і експертному середовищі приділяється формуванню громад, здатних розвивати свої території і надавати якомога більше якісних послуг населенню.

    Уряд продовжить делегування повноважень на місця, що дозволить забезпечити самодостатність громад та їх здатність надавати громадянам якісні послуги.

    Якось в Амстердамі провели експеримент. Запитали місцеву владу і мешканців, яким вони бачать майбутнє міста.

    30 травня у Мінрегіоні розглянули ще 79 заявок на інфраструктурні проекти, які реалізуватимуться за рахунок державної субвенції, від 18 об’єднаних громад. На ці проекти планується спрямувати 97млнгрн державної підтримки.

    Ми порівняли бюджети громад до і після об’єднання і отримали більш ніж переконливі цифри, які доводять, що об’єднання має значні фінансові переваги. Ці громади вже отримали кошти і повноваження не лише утримувати апарат чиновників і слідкувати за благоустроєм, а й підвищувати рівень надання більшості послуг на своїй території.

    22 об’єднані територіальні громади з семи областей вже подали до Мінрегіону 111 заявок на проекти, що можуть реалізовуватися за кошти державної субвенції на розвиток інфраструктури.

    Реформа децентралізації недоброхіть стала заручником «гібридної війни» Росії проти України. Стрижневий документ, який мав супроводжувати реформу — зміни до Конституції України, — «застряг» у Верховній Раді через те, що в ньому поруч із новелами для місцевого самоврядування згадувався скандальний «особливий статус Донбасу».

    Об’єднані територіальні громади вже мають усі правові механізм для ефективного використання субвенції з Державного бюджету на розвиток інфраструктури. Виконавчі комітети рад ОТГ можуть оформити проектні заявки та подати їх облдержадміністраціям для розгляду і надання відповідних висновків. У свою чергу, обласні державні адміністрації повинні протягом п’яти робочих днів розглянути такі заявки та надати висновки.

    Децентралізація вже помітно змінює пострадянську систему управління, яка довгі роки не давала можливості країні розвиватися.

    «Три роки поспіль Україна збирає більше 60 млн тонн зерна, в 2015-2016 році на експорт піде 35 млн тонн зернових.

    Землі державної власності за межами населених пунктів будуть передані у комунальну власність об’єднаних територіальних громад. Відтак, сільські, селищні, міські ради отримають відповідні повноваження із розпорядження такими землями.

    Уряд має затверджену стратегію регіонального розвитку до 2020 року, де значне місце відведено вирішенню проблем сільських територій.

    «Три роки поспіль Україна збирає більше 60 млн тонн зерна, в 2015-2016 році на експорт піде 35 млн тонн зернових. Це все досягнення українського села, людей, які там працюють.

    Україна ще ніколи не була такою близькою, як сьогодні, до того, щоб раз і назавжди викорінити зі своєї «душі» неефективну радянську систему управління, щоб створити всі умови, за яких сьогодні успішно розвиваються європейські країни.

    Інвестор іде за людьми, які можуть фахово виконувати роботу. Це досить комплексне питання. Воно стосується і ефективного керівництва громади, і якісної системи освіти в місцях. Для підсилення робочої бази громадам потрібно тісніше працювати з бізнесом, вони повинні бути замовником кадрів на місцях.

    До бюджетів об’єднаних громад кошти державної субвенції на розвиток інфраструктури перераховуватимуться вже з наступного місяця.

    Експерт з децентралізації, директор з науки та розвитку Інституту громадянського суспільства Анатолій Ткачук у свої статті виклав роздуми з приводу важливості змін у державній регіональній політикці, у тому числі і для розвитку обєднаних громад.

    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Горохівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Горохівській райдержадміністрації.
    Адреса: 45700, м. Горохів, вул. Шевченка, 17, тел. (03379) 2-15-02, факс 2-11-52, E-mail: info@goradm.gov.ua
    © 2014 goradm.gov.ua