Версія для друку
Середа, 26 березня 2014 10:24

Нормативно-правова база

ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ,

що регламентують роботу зі зверненнями громадян

КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ 

ЗАКОН УКРАЇНИ від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян"

ЗАКОН УКРАЇНИ Про місцеві державні адміністрації

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ від 7 лютого 2008 року № 109/2008 Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  від 12 жовтня 2010 року № 924 "Про організацію особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України "

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади " 

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 14 квітня 1997 року № 348 Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації 

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 24 вересня 2008 року № 858 Про затвердження Класифікатора звернень громадян 

ЗАГАЛЬНА ДЕКЛАРАЦІЯ ПРАВ ЛЮДИНИ ГЕНЕРАЛЬНА АСАМБЛЕЯ ООН

РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ від  28.10.2013 №443 Про затвердження  Регламенту Горохівської районної державної адміністрації

РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ від 17 липня 2012 року № 408 Про затвердження графіка прийому громадян  з особистих питань у Горохівській районній державній адміністрації 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ від 03 березня 2008 року №82 Про утворення комісії з питань розгляду звернень громадян в  районній державній адміністрації

Переглядів 3564 Останнє редагування П'ятниця, 13 квітня 2018 09:07